Russindiscopremiär!

Jag har varit på dans!
För första gången men det kommer förhoppnigsvis hända igen!!
Jag som trodde att jag skulle stå och stirra i ett hörn bara.. Bjöd till och med upp själv, det ni!
Det var vidrigt vad alla var svettiga faktiskt men det var ju roligt att dansa så det får nog vara värt alla äckliga bakterier ändå.;-)
Jag var på Tors Loge, det var Date som spelade och var riktigt bra. Blev ju så klart kvar längre än jag tänkt men det gjorde inte så mycket då hela familjen sov till 9.30 dagen efter!:-)
Innan jag for på dansen "kidnappade" Tomas oss till Hofors på cruising så jag kom iväg sent eftersom jag fick lägga Nelly där vid 22..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0