Dagarna de går..

Blr nog en biobiljett från jobbet den här veckan!
Idag var alla chefer/teamledare ledig hela eller halva dagen.
Det betydde att jag fick ta lite mera ansvar, ni som känner mig vet vad jag tycker om sånt..:-/
Litar ju inte på att jag klarar av sånt men det gick ju rätt bra faktiskt!
Hann inte med alla samtal dock men det gick helt ok iaf.

Nelly blev hämtad av faster Maria på dagis idag och det verkade som att de 2 haft en mysig eftermiddag ihop!
Båda verkade nöjda och trötta.;-)

Blev ju inte nå vidare tid med Nellan för mig idag men har jag tur så blir det imorgon.
Jag har arbetat in lite tid och hoppas på att kunna gå lite tidigare imorgon från jobbet.
Nelly vill att jag ska hämta henne nån gång på dagis så hoppas vi får till det imorgon när det är fredag och allt!

På lördag har jag blivit tillfrågad att hänga med på Tors loge och bugga!
Jag både vill och inte.;-)
Verkar ju ruskigt pinsamt att gå på dans och tänk om jag inte ens blir uppbjuden!?
Får se om det löser sig med barnpassning så kanske jag hänger på.
Jag har ju längtat efter det här!

Skulle även vilja till Ön i Hedesunda nästa vecka och veckan därpå för så spelar Lasse Stefanz och Black Jack!
Men det är nog ingen höjdare att vara gå på dans när man ska upp klockan 6 dagen efter...

Kommentarer
Postat av: Katarina B

Det klart du ska med, vi är alla nybörjare någon gång och följer Joachim med så är det ju en till som inte varit ute så mycket heller, dessutom känner inte jag så många heller men det är bara att spana in någon som ser ut att kunna dansa något så när iaf;-)

2011-07-15 @ 18:45:43
URL: http://www.huskysens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0