Tjo va det va livat!

Har varit på bugg igen!
Nu vet vi vad vi ska göra i 12 fredagar framåt.;-)
Eller nästa fredag blir det inget.

Jag hade lite smått ångest över att börja igen. Trodde jag hade "tappat" allt men det gick bra!
Fick även prova att dansa 2 tjejer med samma kille. Det var lite knivigt men det gick det med. Tänk vad svårt det ska vara för killen!?

Det värsta idag var att vi fick blunda medan vi dansade 2 låtar. Ella våran instruktör tycker att vi tjejer litar för dåligt på killarna!? Kan det vara så?;-)
Det var iaf riktigt äckligt att inte se och ha kontroll. Jag blev ju så klart yr i huvudet oxå men det gick ju ändå.

Så nu ser jag fram emot näst nästa fredag då jag får "svänga mina lurviga" igen!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0