Shopping!?

Ska äta lite lunch sedan bär det av till Valbo!
Där ska vi träffa Malin och Tove, snälla de som ställer upp!
Hoppas på att få lite "ärenden" ur världen idag.

Tänk om jag lyckas komma hem med min efterlängtade assistent!

Känner mig lite nervös att åka bort ändå. Tänk om jag skulle bli sjuk precis när vi är borta?!
Men kan ju inte bara sitta inne och vänta och se om jag blir sjuk eller inte heller.;-)

Vet inte vad det är för slags känslor i kroppen idag. Men det känns som jag vill ta tag i en massa saker och skaffa ett nytt och bättre liv! Hoppas det håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Det håller vi tummarna för!

2011-01-06 @ 13:03:26
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0