Rätt så uttråkad...

Det här med magsjuka är verkligen inte skoj på något sätt!

Det blir en himla massa städ och tvätt. Svårt att hitta på bra mat som är bra för magen och som alla vill äta.
Men det tråkigaste av allt är ju att man blir helt isolerad....
Jag håller på går åt alltså! Vill träffa lite folk!
Men i morgon då har det iaf gått 48 timmar sen sista symtom, men det är säkert ingen som törs träffa oss ändå....

Skulle behöva åka till Valbo en sväng ganska snart. Fick ett par örhängen i julklapp som jag eventuellt ska byta till en storlek mindre.
Ska ju även införskaffa en slags assistent men det är ju inte lika akut förstås.;-)
Vet ju fortfarande inte vad jag ska välja för sort heller...
Beslutsångest är ett stort handikapp!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Beslutsångest är ett stooort handikapp!

Du kanske kan få dig en personlig assistent...

2011-01-05 @ 18:47:26
Postat av: malin

Jag vågar träffa er! Så klart

2011-01-05 @ 19:32:13
Postat av: Linda

Vill du vara min assistent då Jennie?;-)

Bra där Malin! Är du ledig nåt då?

2011-01-05 @ 22:47:22
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nej, du är nog för besvärlig att assistera!

2011-01-06 @ 09:22:56
Postat av: Linda

Men å, tack...

2011-01-06 @ 10:35:22
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0