Fredag!

Fick massa trevligt besök idag!
Först kom kusin Tim sen syrran med hela barnaskaran! Så idag har vi fått "göra av" med lite fikabröd.:-)
Blev sen kvällsmat och sen kom det en köttleverans... Var inte så värst sugen att packa kött mitt på fredagskvällen..
Men när jag höll på med det kom Patrik P och fick lite fika.
Medan Tomas och han fikade bäddade jag rent i sängen och greja för att kunna lägga Nellan.
När hon somnat tog jag reda på tvätten och insåg att jag ligger lite efter..

På söndag ska vi till Hamrånge på julgransplundring. Blev lite sent men det är ju för att syrrans familj var sjuk förra helgen. Tror mamma är glad över att få bli av med grann.;-)
Nelly och Alice ska stanna kvar hos mormor och morfar och sova några nätter.
Då kan jag avslöja att Tomas och jag kommer passa på att gå på bio!! Änglagård 3 som vi längtat efter.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Åh va härligt med lite egen tid!

2011-01-22 @ 06:45:58
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0