Fika+bord

Skriver ju ofta och ganska mycket om att jag vill ha mer ordning och plats i vårt hem.
Förra helgen fick jag ett sms om att vi skulle få fikabesök.
Jättetrevligt! Men..... Jag fick ju direkt panik över hur det såg ut här hemma.
Gjorde mitt bästa och hann få undan en hel del!
Önskar att vi i familjen kunde hjälpas åt lite med att hålla ordning. Köksbordet till exempel ser ju bra mycket trevligare ut på bilden än i verkligheten...



Fika gillar jag ju som bekant.
Vill gärna bli hembjuden till någon med massa hembakt snart!
Så här såg vårat fikafat ut just den där dagen som bordet var avplockat.



Nä nu ska jag inte tråka ut er mer...;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Åh, jag bakar typ aldrig. Annars kunde ni få fika hos oss :) Nu är vi ju friska igen också, typ :)



Jag har bakat potatiskex med oregano iofs det kan du ju få, haha!

2011-01-17 @ 22:05:34
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0