Den här dagen har verkligen varit både bra och dålig..

Det bra:

Nelly och jag bakade en smarrig kladdkaka till Lars i present.
Vi var till Lars på kalas och fick smöråstårta och en trevlig kväll.
Jag har putsat fönster i köket. På insida, utsida och mellan! Nya gardiner kom oxå upp så klart!
Tomas och Nelly har tvättat Volvon!

Det dåliga:

Oroar mig över Albin...
Alice är på akuten.....
Jag har haft skithögt blodsocker hela dagen och vet inte varför.. Har aldrig haft så högt förr, mätaren visade HI.....
Tomas "tvättade" bort tanklocket på Volvon.
Jag har massa tankar/oro inom mig...

Ja det var väl lite av de känslor jag haft idag..

Men i morgon är det en NY och BÄTTRE dag!
Så nu är det sovdags så att det snart är i morgon..;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0