Bilder av olika slag



En del av pakethögen som åkte med till Hamrånge på julafton.



Roliga Albin på julafton. Går inte att få en normal bild på den grabben!
Tyvärr blev ju alla julaftonsbilder skitdåliga eftersom jag inte kom på att jag knäppte utan blixt......:-(



Nelly fick en "skattkista" med princesskläder i julklapp. Tror ni att det blivit något ombyte här hemma?;-)



Syrran bakar goda kakor hos mig. Om en av oss är perfektionist vem är det då?



Min underbara!!!



Alice och Nelly gillar att handla på rea! Eller är det deras mödrar?



Finns det nån som kan ha mer bus i ögonen!?

 

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Får kika på Kappahl och Lindex igen då. Från 86 verkar det lättare, men Ronja är ju kvar på 74 fortfarande så det funkar inte. Dessutom har hon massor av fina klänningar att använda, men då vill jag ha tights till :)

2011-01-08 @ 21:50:12
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Linda

Det var ju ett tag sen Nelly hade 74 oxå så det är u inte säkert det finns nu för att det fanns då.. Men jag vet ju att Ronja har en händig mamma.;-) Så sy kanske?

2011-01-09 @ 09:09:53
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0