Verkar som att jag gjorde rätt igår

Höll Nellan hemma från dagis igår eftersom att jag hellre har henne hemma frisk än sjuk.;-)
Går mycket skit nu verkar det som..

Idag har Nelly saknat lekkamrat är jag rätt övertygad om. Tråkigt att det knappt finns nån i hennes ålder på dagarna.

Vi bjöd iaf hit syrran på lunch. Det blev potatis och brooccoligratäng med kassler.
På eftermiddagen hängde vi på Tomas till Gävle för att besikta hästtransporten. Så jag passade på att handla en present till Albin på Barnens hus.

När vi kom hem åt vi pizza med Patrik och Rosita. Sen fikade vi.

Nu lär det väl inte ska hända så mycket mer ikväll hoppas jag för det börjar bli dags för sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0