Tack alla för en fantastisk dag!

Grejade järnet här hemma fram till klockan 13 idag!
Det var mycke som skulle förberedas och donas med inför lite firande av mig.

Vid 13 kom Maria och Magnus och sen även Ulrika, Jesper, Lena och Kjell!
Jag fick en fin blomma, pengar, en receptbok där man skriver in sina favoriter och en massageapparat. Ingen dildo som säkert många tror.;-)

Vi fikade och jag grejade med mat inför kvällen. Kände mig lite oartig men vet inte hur jag skulle löst det annars. Hade förberett så mycket som möjligt innan iaf.

Tessa, Viktor, Malin och Tove kom vid 16.30 nån gång. Tessa stackaren fick en liten fika alldeles för sig själv..:-( Jag tjatade på henne att stanna och äta men hon var omöjlig.

Vid 17 kom "gänget" som var planerat.
Jag visste att Emmy och förhoppningsvis 4 till skulle komma som Emmy sa.
Det var: Emmy, Anna, Lisa, Maria och Åsa! Även Nora var med.
Jättetrevligt och roligt intiativ tycker jag! Verkligen uppskattat, men ni trodde nog inget annat heller?
Jag som tycker jag tjatar på alla om att umgås hela tiden men de har fullt upp med jobb och barn. Jag förstår det men saknar dem! Så det var verkligen skoj som sagt!

De fick potatisgratäng och tjälknul till middag. Jag hade även bakat focaccia och gjort en "fin" sallad. Fin på det viset att det var fina färger i den.;-)

Till efterrätt serverade jag en cheesecake från Leilas recept. Det blev lite för bastant tycker jag, tror även att de andra tyckte det..

Jag var glad bara över att de kom men blev ändå gladare när jag fick ett presentkort på spa av dem!!:-)
Hoppas nån/några av dem är villiga att hänga med på spa oxå.;-)

Nu är jag rätt slut och ska strax hoppa i säng.

Än en gång.. Stort tack för en helt fantastiskt härlig dag!!

(Tyvärr blev det dåligt med bilder....)

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Jo, jag läste just det :) Men då hade ni ett par år till att fira också :)

2011-02-20 @ 22:21:48
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Tessa

Det var inget synd om mig, jag hade möjligheten att stanna men valde att åka. Viktor hade nog gärna stannat och lekt han med. Nästa gång får Camilla oxå vara med.

2011-02-20 @ 22:34:14
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: malin

Cheesecaken var den godaste jag ätit!

2011-02-21 @ 08:38:29
Postat av: Emmy

Jättegott!!Och självklart är jag me på SPA :)

2011-02-23 @ 20:20:57
Postat av: Linda

Yes! Hoppas någon mer vill och har möjlighet att hänga med!

2011-02-23 @ 20:42:27
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0