Sportlovsmåndag

Den tråkiga dagen vändes till något annat!:-)

Syrran, Alice och Albin kom på besök och stannade läääänge.
Jag och syrran bakade 3 sorters kakor medan brudarna lekte och Albin sov.
Efter lunchen gick vi ut i finvädret och roade oss med pulka/bobb/spark en bra stund!
Riktigt härligt var det ute!
Sen gick vi in och jag tinade upp min vita tå och så blev det en mycket sen fika.
Syrran hurrade för från och med idag får hon äta ägg och kyckling igen. Får se hur Albin reagerar...

Det är fortfarande tomt på mat här hemma....:-(
Blev kvällsmat på Lappens:-/

Imorgon ska vi träffa Johanna och Leo i pulkabacken. Så nu håller jag tummarna för att det blir finväder imorgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0