Kalas för Albin!

Idag fyller Albin 1 år!!
Den lilla skiten har växt på sig fast att det inte syns.;-)
Han var så himla go och glad idag!

Lyckades faktiskt ta några bilder men usch va det blev suddiga/dåliga...
Några lägger jag upp iaf, ni får stå ut med kvalitén som med så mycket annat.;-)

Han fick en lastbil av oss och den lekte han och Pontus med länge!



Pontus hade fixat tårtan! Den var god.



Albin får fortfarande inte äta ägg så han fick ingen tårta stackaren..
Men han fick äta negerboll istället!



Det lilla pärlsockret han fick på bollen var visst ganska så läskigt.;-)
Men han åt upp rubb och stubb!!

Jag fick i mig en hel del fika jag oxå. Har blivit lite väl mycket av den varan denna månad...;-)
Men gillar man fika så är det ju inget större problem än att blodsockret lever sitt liv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0