Idag har vi haft en bortadag

Hängde på syrran till Valbo på lite shopping på förmiddagen. Mötte även upp mamma där.
Vi handlade lite presenter till Wilma som fyller 7 år 14 februari.
Nelly fick lite nya penslar till sina vattenfärger och blöjor till dockorna.
Åt en smaklös sallad till lunch och mådde mycket dåligt efter..
Eftersom att syrran måste hem och möta Wilma som kom med taxin från skolan så fick vi hänga på dem hem. Annars hade Wilma stått där och funderat varför ingen var hemma.
Så lite fika i magen i väntan på att även Alice skulle komma hem.

Sen skulle syrran skjutsa hem oss och dra vidare för att handla mat och tapeter.
Efter lite tjat följde vi även med då.
Skönt att ha fyllt upp skåpen lite igen.
Vi blev även bjudna på 3-rätters middag! Så efter att jag packat upp varorna och grejat lite annat så åkte Tomas och jag hem till syrran igen. (Nelly åkte med moster direkt efter affären)
Det var Patrik som skulle göra "halvåtta hos mig" men syrran hade visst oxå haft ett finger i spelet.;-) Menyn kom iaf från Patrik!
Det bjöds på toast med skinkgocka, kycklinggryta med ris och sen chokladpudding med grädde!
Jag är mätt så att jag mår illa än......:-/

Spelade lite Wii med Pontus så i morgon är det nog inge konstigt om det finns lite ny träningsvärk i min kropp.;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är så gulligt allt sånt där som finns till dockor. Bilstolar, vagnar och även blöjor!

2011-02-09 @ 23:10:19
Postat av: Malin

Köpte du sallad på Waynes?

2011-02-09 @ 23:11:07
Postat av: Linda

Ja det är ju gulligt så fort nåt är i miniatyr.

Nä salladen köpte jag på freschfood tror jag det heter. Mittemot JC.

2011-02-10 @ 11:43:16
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Malin

den kan inte ha varit tråkigare än den på waynes. tråkigaste sallad jag sett. vattnig och smaklös.

2011-02-10 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0