Gratta mamma

Vi kom iväg till Hamrånge till slut. Kom fram lagom tills lunchen var klar!
Potatisgratäng och kassler bjöds det på denna gång. Gratängen var god med kasslern var torr. Den hade nog varit med i ugnen lite för länge. (Kanske pga att mamma trodde vi skulle komma tidigare?)

Senare på eftermiddagen blev det en herrans massa fika... Åker alltid illamående från mamma och pappa..;-)
Dum som jag är så åt jag på Max med familjen på vägen hem oxå.

Just det, hängde på syrran när hon skulle leverera Tupperware till min kompis också. Blev en rejäl kiksväng i samband med det! Det är så spännande att "snoka runt" i hemtrakten. Skulle vilja veta lite mer om folket också.;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta J

Kan ju knäcka x-tra som papparazzi åt dej här i trakten jag ;)

..... Men då kräver jag ju det samma i gengäld.. *fniss*

Besökte faktiskt mina gamla hemtrakter idag jag. Längar "hem" (= tillbaks dit) som faan när jag är där!!, men väl här "hemma" så går ju dt å,,,vardag liksom,,, jaja you know the feelin´ ;)

2011-02-20 @ 20:09:42
Postat av: Linda

Japp, de känslorna känner jag väl igen..

Skaffa FB då så kan vi skvallra där. Hehe..;-)

Åkte faktiskt förbi utanför dig på vår snokrunda.;-)

2011-02-20 @ 21:17:52
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0