Nellan

Nellan har övat rejält och är så mallig för att hon kan säga SOFFA istället för hossa eller hoffa.;-)
Gakom har oxå utvecklats till bakom!
Det händer grejer med språket.
Vi ska snart på 4 års koll både på BVC och hos tandläkaren.
Sist vi var till BVC för ett år sedan undrade sköterskan om vi ville träffa en talpedagog. Jag tyckte dock att Nelly var för liten för det.. Hon pratade ju hur mycket som helst även om det inte var rent.
Jag tycker iaf att det går framåt hela tiden så det ska bli intressant att höra vad de säger den här gången.

Hos tandläkaren ska jag komma ihåg att fråga om det är ok att Nelly använder tandkräm för vuxna. Hon gillar inte sin längre som hon säger..

Sitt första barnkalas ska hon ha om prick en vecka, oj som hon längtar och ser fram emot det!
Jag är dock lite nervös inför premiären...;-)
Det löser sig nog!


Kommentarer
Postat av: malin

men hon är väl jätteduktig på att prata!?

2011-12-03 @ 15:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0