Kalaset!

Blev ett rätt lyckat kalas till slut.
När i stort sett allt var fixat inför kalaset idag märker vi att Nelly fått ögoninflammation....
Ringde runt och informerade föräldrar och så fick det bli ett utekalas helt enkelt.
Nelly är otroligt nöjd med sitt första kalas och hon fick så många fina/roliga presenter!
Så på eftermiddagen var det egenlek som gällde.:-)
Lite gnälligt över ögonen och förkylningen men det förstår jag.
Sovit lite har hon gjort flera nätter oxå. Så hon har ju varit extremt trött.

Jag hoppas verkligen att inflammationen går över snabbt så att hon får vara med på Luciafirandet på dagis på måndag!
På tisdag ska jag på sjukhuset, en tid som jag flyttat om några gånger... Hoppas, hoppas att jag kan åka den här gången så att jag får det överstökat nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0