Poppis!

Idag var vi populära bland våra vänner minsann!

När jag klev ur duschen efter städningen så ringde telen. Det var Karin som var pratsugen! Medan jag pratade med henne så ringde Rosita på båda telefonerna. Hon tyckte att vi kunde komma och äta lite tårtrester senare.
Medan jag pratade med Rosita ringde syrran 2 gånger.. Jag ringde upp och det blev bestämt att vi skulle leka i Torsåker som vi pratat om igår.
När jag kommer till dagis så var Anna och Oscar leksugna. Men då var vi ju redan upptagna så vi skulle få komma till dem i morgon istället!
När vi ska till och sätta oss i bilen får jag ett sms av Tessa som undrade om vi ville komma och leka.

Typiskt att allt ska ske på en och samma gång!!
Hoppas att vi kan leka med alla någon annan dag istället.
Det var verkligen längesen Tessa och jag fick till det..

Vi har oxå hunnit med att cykla till farmor Lena, Nelly ville visa sin cykel. Tyvärr var inte farmor hemma men farfar hittade vi på i närheten iaf!

När vi väl kom hem igen satte jag igång med mat!
Idag blir det pappas favorit. En slags korvgryta.

Förhoppningsvis ska vi "få" nya däck i kväll oxå!! Får se om däcken hinner bli monterade på fälgarna först..

Kommentarer
Postat av: Tessa

vi kanske kan få till det på torsdag samma tid istället? Vi träffade på kusin Tindra vid affären så vi hade fullt ändå idag. Kom hem vid 18-tiden.

2011-04-12 @ 20:48:41
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Lotta J

hej,hej!

Ja tänk att ibland klumpar erbjudandena ihop sig och ibland händer inget kul på flera dagar :)

men nu har du ju några erbjudanden att använda vid senare tillfälle då ;)

ha det!!

2011-04-13 @ 08:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0