Lite bilder

Idag såg vi ett vårtecken till!
(Nu kommer Malin att få roligt....)



Nelly gungar..



Medan jag ser ofräsch ut....



Nellan tokar och jag försöker få en bild av henne som inte är suddig...



När jag stod och GRÄDDADE pannkaka (heter tydligen inte stekte) ringde killen som kör glassbilen!
Jag sa att vi höll på med mat så vi skulle inte hinna köpa någon glass idag.. Men då är han så snäll att han kommer hem till oss!!
Så idag serverades deras goda vaniljglass till pannkakorna. Nelly tyckte att det var jättekonstigt att hon fick äta glass TILL maten och inte efter.;-)

När även Tomas kommit hem gick jag ut och började fixa lite. Ganska snart kom familjen efter!
Så Nelly och jag planterade blommor och Tomas tog bort julgranen..
Sen klöv Tomas ved med yxa och Nelly och jag gick med varsinn kärra och in i källaren.
Efter det blev det mest fokus på Nellys cykel som vi köpte förra veckan.
Det verkade som att det var punka när vi försökte pumpa den förut.
Men Tomas tog lös slangen och tittade men hittade inget fel. Monterade tillbaka och då var det bra!?
Så i morgon tror jag nog att jag har en cykel sugen tjej!;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Vilken snäll glassbilskille! Micke tjatar också jämt om att det heter GRÄDDA, men jag säger envist steka :)

2011-04-07 @ 07:37:42
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Hahaha, ja, vad annars! :)

2011-04-07 @ 08:17:52
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Malin

Jaa, vad är det där för blomma då? Den syns ju knappt heller...

2011-04-08 @ 06:39:41
Postat av: Linda

Det är blåsippsknoppar!;-)

2011-04-08 @ 07:53:54
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0