Oväntat besök

När Nelly och jag var på konsum ringde Malin, trodde jag. Men det var Helen som ringde från Malins telefon.;-)
Hon undrade om de fick komma och hälsa på.
Självklart!
Mycket trevligt hade vi tycker jag!
Först fick de "matrester". (fräscht att bjuda på?;-))
Efter att de ätit gick jag ut och la Nelly.
Malin hade ingen skötväska med sig så hon provade att koka gröt av mannagryn till Tove men det ratades...
Så hon drog till affären och jag och Helen passade Tove.
När Tove fått sin gröt så spelade vi hjärnsläpp!
Skoj spel men det vore kul om nån av oss kunde reglerna så att spelet flöt på bättre.
Tove började bli trött och så var det dags att väcka Nelly igen men det gick faktiskt bra att spela klart ändå!

Jag gillar såna här spontanbesök och är väldigt glad över att de kom!
Just de vi fikade oxå.;-) Malin tyckte att vi skulle köpa en bärsmulpaj men där fick det vara nog! Haha! Jag hade nåt linande i frysen så Malin fick stå för glassen.

Hoppas på fler trevliga besök!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0