Kvinnan med den underbara rösten är nu snyggare än någonsin!

Kan inte fatta att såna här kvinnor finns!?
Jag skulle vilja gå på varenda uppträdande!
Det är Jill Johnson som jag är så faschinerad av. Hon uppträdde igår när vi var i Furuvik på fackens dag.
Tror hon sjöng 4 låtar, lite för lite men det var ju gratis!;-)

Det blev iaf en hellyckad dag i parken.
Vi hade med oss egen matsäck så det ända vi köpte var glass och så spelade vi bort en del pengar på choklad/chipshjul..;-)
Nelly var lite trög i starten med karusellerna men det var antagligen för att hon var så trött.
Med lite draghjälp från Alice och Wilma kom hon igång och åkte iaf!
Bilar på räls 4 gånger, sån där "flyg"karusell en gång och sån där "barn"karusell 1 gång.;-)
Eftersom att det var fackens dag var det lite olika jippon här och där. Det bjöds på massa godis och tipspromenad och grejer. Nelly fiskade godis i fiskdamm och Tomas och jag var med på en pinsam bingo. Där vann jag en t-shirt i stl. XXXL.;-)

Hemåt for vi och stannade till i Sandviken för att köpa med pizza till kvällsmat.
Utanför pizzerian var det spännande med "polis pådrag" Eller så roligt va det kanske inte men det käftade lite med en som jag tror var ett fyllo. När vi drog stoppade de in honom i polisbilen. Det roliga var att jag hörde allt de sa fast att jag satt i bilen!;-)


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-05 @ 22:28:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0