Försäljning påbörjad!

Idag har en i dagispersonalen sålt mitt babyskydd! Supersnällt och bra.
Nu är det Emmaljunga duo edgen som står på tur. Jag har tvättat allt utom sufletten, den fick min snälla mamma ta hem och fixa.;-) Tomas ska få äran att skura av underredet oxå sen blir det en bild och så fort som möjligt en annons på blocket!
Ska försöka bli av med lite av alla saker som inte används men tar nu lite i sänder tror jag.;-)
Måste försöka få till lite Tradera-aktioner och så skulle det vara bra att vara med på en klädbytardag eller möjligtvis loppis.
Börjar inse att det inte bara är jobbigt att sälja, det kommer ju in pengar oxå som kan samlas ihop till nya grejer!:-)

Kommentarer
Postat av: Kitty

- 465 :)

2010-09-02 @ 22:00:01
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0