Buggkurs påbörjad!

Har försökt få med Tomas förr men då har han varit tveksam.;-)
Nu nappade han men har jobbat de 2 första gångerna...
Så idag åkte jag dit själv! Min första gång och det var hur roigt som helst. Längtar till att jag blir så bra så jag kan gå på "dans"!
De som var med som medhjälpare hade en liten uppvisning på slutet och jädrar va de var duktiga alltså!

Nellan och jag fick tacos hos syrran innan jag drog på dans. Gott och snällt att bjuda när jag var så stressad.
Barnvakt fick hon oxå äran att vara.;-) Hehe..
De hade haft fredagsmys och Nelly hade ätit massa snacks sa syrran.
Det verkar som att alla var nöjda och glada enda tills jag kom och skulle hämta Nelly. Hon har inte sovit någon middag idag så hon var helt slut efter att ha lekt med barn från att hon vaknade i morse.
Blev en skaplig "dust" innan vi kom ut till bilen och kunde åka hem igen. Efter ca 3 minuters bilfärd som min lilla älskling iaf.;-) Tur jag hade förberett med pyjamas och tandborstning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0