Albins dop

Ja det gick bra det!
Albin skötte sig precis som man ska!
Jag fick rycka in som "Köksa" eller vad jag ska kalla det.
Hjälpte till iaf och den mesta disken tror jag att det var jag som fixade.;-)
Det va skoj att prova på sina gamla färdigheter men kände det i ryggen på en gång.:-( Jag vill ju!
Goda och fina smörgåstårtor bjöds det på efter dopet. Patrik och Jennie hade gjort varsina. Jennies blev inge bra på bild men det blev Patriks!



Han är faktiskt lite av en mästare på detta måste jag säga!

Mamma hade bakat kladdkakor och rulltårtor också så man va ju skapligt mätt när man kom därifrån...;-)

Lite bilder på Abbe blev det också.
Gullungen då!



Hela gänget framme i kyrkan. Anders och Ann-Sofie fick äran att bli faddrar.







Jag fick passa lilla Julia och det gick galant det!



Hon åt på sin mammas kamerafodral i stort sett hela tiden vi satt i kyrkbänken.

Kommentarer
Postat av: Lotta J

kul med dop! Var ju själv på ett i helgen eftersom brollan döpte sin yngsta :) Väntar förresten fortfarande på att syrran ska "dopa" sin sist födde men det verkar dröja...kanske blir han odöpt precis som jag... ;)

En annan sak som jag väntat på i fleeera dagar är fynd-bilder från ullareds-resan!! :D

Ha det!!

2010-09-27 @ 18:33:00
Postat av: Linda

Blir det nå "doppning" för honom så får vi nog inte vara med varken du eller jag.;-)

De bilderna får du nog vänta på lääänge.... Jag har inte tagit några och så har jag bästa telen på lagning.:-( Kameran känns inte lika skoj längre.

2010-09-27 @ 22:35:06
URL: http://lindasrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0