Vill ha tillbaka min Aino nu!

Har ju varit utan den ett tag nu och fått använda min gamla mobil medan. Måste säga att batteriet är bättre på den men det är då det enda oxå.
Ainon finns nu i Valbo och är "bara" att åka och hämta. Men när? Har fan inge tid över..
Idag var jag med syrran till Avesta och hälsade på våran gamla me & i-säljare och sen var det hämtning av Nelly på dagis och en sväng på apoteket, efter det hem så Nellan fick sova... Efter sovning blev det dags för mat och så rulla det på.
När Tomas kommit hem tog vi oss en tur till syrran och fikade iaf!
Pontus hade gjort "cocosbollstårta" och Pontus special.;-) Wilma hade gjort goda cupcakes och Alice hallongrottor. De kan "mina" små barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0