Underbar dag!

Idag har jag blivit klippt! Härligt, härligt!
Efter klippningen blev det Ica en sväng. Jag skulle köpa mandel. Bara...
Kom ut med famnen full.;-) Glömde ju som vanligt att köpa en kasse och det är ju så pinsamt att säga till efter man betalat för då får man ju oftast kassen. Som att man satt det i system liksom..
Det var extrapris på massa grejer så jag handlade som en pensionär idag. Haha!
Förutom det där extra dyra chokladplocket då... Men det är ju gott alltså!

När jag kom hem bakade jag bananmuffins och Leilas kolakakor! Lukta inte illa i mitt hem nu eller.;-) Men utanför.. Uäk! Det stinker kobajs!
På eftermiddagen kommer nog syrran med de tre yngsta förbi på en fika också. Trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0