Tjejfeeeeest!

Ikväll är det det dags!
Inte ofta jag är ut på nå galej nu för tiden så jag hoppas på att få riktigt skoj ikväll!
Hoppas även att jag är pigg i morgon klockan 14 för då ska vi till kyrkan på dop.
En ny klänning har jag köpt till ikväll men det återstår att se om jag törs använda den då det inte alls är min stil egentligen.;-)
Det är en svart klänning med dragkedjor kan man säga och så har jag köpt svarta armband till det.
Om jag kommer ha de kläderna på mig ikväll så ska jag försöka att få till en bild så ska ni få se att jag kan ha annat än myskläder oxå.;-)
Naglarna är målade men annars är det inte mycket som är förberett. Jo förstås jag har lagt lite alkohol på kylning oxå. Hihi..

Jag är lite nervös över hur jag ska ta mig hem men i värsta fall så får det väl bli den vidriga nattbussen då... Men med tanke på hur många gånger jag skjutsat folk så borde ju någon kunna ställa upp tillbaka kanske?;-)
Sen till det andra och största problemet.... Jag vill inte komma hem "drucken" ifall Nelly skulle vara vaken nå inatt.. Så jag vill sova borta men det verkar inte familjen vilja plus att det blir ju krångel i morgon när man ska hem oxå... Vi får se var den här dagen slutar och hur!;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman

SV: Hittar ingen bild på glasen just nu, och orkar inte fota :P Men det är såna där 12 för 39:- som alla jag känner har tror jag, finns inte kvar i sortimentet längre heller tydligen.

2010-10-24 @ 09:50:33
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0