Provet var bra!

Idag äntligen fick jag svar på Nellys urinodling. Den visade inga bakterier!
Jättebra så att hon inte behöver penicillin. Samtigt hade det varit skönt om jag bara behövt gett henne det och sen hade det varit bra.. Det är verkligen superjobbigt att behöva se sitt barn så påverkat av smärta och inte kunna hjälpa till....:-( Jag hoppas nu att hon kommer fortsätta vara duktig med "medicinen" som det är nu ber hpn om den till och med. Nu vill jag att vi ska slippa dessa besvär så Nelly kan få kissa och bajsa när det behövs! Vill ju att hon ska vara den glada spralliga Nelly som hon är när hon nyss varit på "toa"!

Kommentarer
Postat av: Malin

vad äter hon för medicin nu då?

2010-10-13 @ 21:46:25
Postat av: Linda

Den heter importal ex-lax och är "lösande".

2010-10-14 @ 08:33:43
URL: http://lindasrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0