Partypingla!?

Känner mig helt uppspelt just nu!
Jag vill så mycket med allt och just för sekunden känns det som jag har hur mycket energi som helst! Tyvärr brukar det vara övergående...

Vill:

Ha en "fräsig" fin och lättskött frisyr.

En välfylld garderob med supersnygga kläder som sitter fint på min operfekta kropp.

Ett välstädat och organiserat hem.

Sen vill jag ha massa massa materiella ting som vanligt.. Har räknat upp dem massor med gånger tror jag..

Men just för tillfället vill jag känna mig som en riktig partypingla!! Hur ska jag åtgärda det?
Den 23:e ska jag troligvis på tjejfest och då skulle det vara kul om jag kunde få känna mig lite snygg!;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0