Murran bjuder på fika! (Bilder)

Det var ju i tisdags jag började med att hålla Nelly vaken hela dagen.
Den dagen fick vi lite hjälp av kusinerna. Wilma ringde och bjöd oss på fika på hennes rum.







Det var fikagästerna utom jag... Pontus hade en kompis så de fikade på hans rum.



Den gode värdinnan hade till och med dukat med assietter!



När vi satte oss i bilen för att åka hem ville Nelly att Alice skulle följa med oss! Så blev det!
De lekte och jag fixade mat, båda tjejerna åt massor! Tror att det var lite roligt när de två fick vara med varann ensamma och så fick de laxspett till middag.;-)

Senare kom Lasse och Cissi för att fira Tomas. Jag fixade ihop en liten tårta som jag varit sugen att prova ett tag.



Den blev enligt mig lite för torr, tror den fick stå lite för länge i ugnen kanske?
Själva kakan är av choklad och så är det grädde och banan i mellan. Det uppepå vet jag inte vad jag ska kalla? Som nån slags chokladkräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0