Tomtarna har hämtat napparna mamma!

Jag satt på toa när Nelly kommer springandes och ropar att det varit tomtar här och hämtat hennes nappar!
Vi har sedan augusti pratat om att hon ska lämna napparna till tomten.;-)
Vet inte vad hon fick det där ifrån men jag tog tillfället som gavs så klart!
Jag visste att en fanns i sängen så jag sa vi skulle kolla om tomten glömt den. Sen lurade jag iväg Nelly att kika på Pippi och så tog jag hand om de andra napparna! Hihi!
Så nu tror hon att tomten varit här och hämtat alla nappar utom en för den hittade han inte på i sängen.
I morgon måste jag komma ihåg att ringa dagis och be dem ta bort nappen som hon har där innan vi kommer och hon får syn på den.

Jag sa iaf att jag tror att tomten kommer med paket när han ser att Nelly var så duktig och snäll. Så nu har jag slagit in ett litet paket och lagt på golvet där hon pekade att hon trodde tomten skulle lägga paketet!;-)
Bara en liten grej men det är nog paketet som räknas.

På julafton ska hon få ge sista nappen till tomten och då lär hon ju få många paket i gengäld!;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman

Va kul! Hoppas det går så lätt när Leo ska sluta också :)

2010-11-08 @ 07:30:32
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0