Otäck upplevelse

Nelly satte i halsen ikväll...
Hon satt i soffan och åt päron och så plötsligt så märker jag att nåt är på tok.....
Ungen låter helkonstigt och som att hon ska spy.
Jag känner mig rätt lugn och dunkar henne i ryggen. Till en början.. Sen tror jag att jag skrek något men är osäker. Vet att jag tänkte att jag måste hålla mig lugn men handla snabbt.
Löft upp henne i flyplansställning och tror att jag dunkade i hennes rygg. Då släppte iaf päronbiten/bitarna.
Shit va vi blev skrämda både Nelly och jag.:-(
Tänk om jag varit i ett annat rum, hade jag märkt något? Hade hon klarat upp det själv? Vad hade kunnat hända?
Många tankar i huvudet...
Men NU gick det ju bra!

Trodde att Nelly skulle bli rädd för att äta pärom men det tog inte lång stund så mumsade hon igen!:-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Wille har satt godis i halsen ordentligt ett par ggr å d e riktigt otäckt!!

Han har dock själv kommit springandes, panikslagen å knallröd i ansiktet så vi kunnat hjälpa honom..

Ibland har dom en sinnes närvaro dom små liven som inte e av denna värld <3

2010-11-23 @ 23:00:25
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Linda

En sån tur att han kommit för att få hjälp! Det har väl säkert Nelly gjort oxå om jag inte var där. Men tror du förstår tankarna..

2010-11-24 @ 08:05:32
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/
Postat av: Karin

Jaa.. Vilken kille!!

SJÄLVKLART förstår ja dina tankar!!!

D e inte lätt å va mamma inte ;-)

Så mkt å oroa sig för...

2010-11-24 @ 10:08:35
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0