Ojojoj...

Mycket att ojja över nu...

Tomas och jag var överens om att vi skulle städa denna helg. Ingen har gjort något som ens kan kallas städning.. Eller jag dammsög av lite halvdant igår.

Har bjudit syrran med familj/delar av familj på mat 3 gånger denna vecka!

Idag fick jag rycka ut som nån slags "räddaren i nöden" oxå... Orkar inte dra hela historien men det var riktigt "läskigt" ett tag...
Som tur var så slutade det hela bra iaf!

Mamma och pappa har varit på besök och Nelly tyckte att det var superskoj!

Igår låg det en kasse med grejer på bron när vi kom hem. Antar att det är Nellys farmor som varit hit med den. Hon brukar ge Nelly väldigt mycket saker.;-)
Synd att Nelly aldrig är hemma när hon kommer och ska hälsa på..

Känner lite panik över att det snart är första advent och jag inte har hunnit förbereda något inför det.

Nu ska jag snoka lite på FB sen hänga en tvätt igen.
Upplysningvis har jag kört 2 maskiner tvätt och 2 maskiner disk idag.;-) På lunchen var vi 7 om åt och på kvällen 8. Dags att ladda en till maskin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0