Min fredag

Idag har mamma varit här och hjälpt mig/oss en del.
Det som blivit gjort av mamma och mig är:

Insidan av fönstren i köket har blivit torkade och så har det kommit upp julgardiner.
Plockat ihop en del..
Dammat
Dammsuget
Golven har blivit torkade
Toan rengjord
Ytterkläder och stolsdynor har blivit tvättade
Mamma och Nellan har bakat pepparkakor
Jag har eldat och skottat snö

Tror att det mesta kom med!;-)

Efter en dusch bar det av till syrran där Nellan och jag fick god mat!
Nellan stannade och jag drog iväg på bugg i Järbo!
Ångrade mig rätt snabbt men vägrade vända, fy vilket väglag... Jag mötte en lastbil och när den passerat såg jag inte ens plogvallen på sidan om bilen..
Men det gick bra trots allt fast att det blev lite krångel efter vägen..

Tomas hämtade Nelly och när de kom hem sov hon.;-)

Kommentarer
Postat av: Hella

Hej jag bloggar lite igen skönt med hjälp hemma det skulle jag behöva tio

2010-11-27 @ 16:57:29
URL: http://www.metrobloggen.se/heella
Postat av: Linda

Jätteskönt att mamma är så snäll och ställer upp när det behövs! (Även annars ibland);-)

2010-11-27 @ 22:57:16
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0