Men när ska oturen vända? Eller kommer den inte vända?

Känns som att jag är förföljd av massa "skit" nu.. Det ena tråkiga efter det andra hela tiden...

Morfar har legat på sjukhus och fick komma hem idag. Han hör typ inget och kommer eventuellt att bli helt döv.. Det var nåt med bindväven i örat plus att han hade inflammation tror jag.

Nelly ramlade på dagis och gjorde illa munnen så vi har varit hos tandläkaren och kolla så att allt var ok.
Idag såg han inget men vi skulle vara extra uppmärksam på om det blev någon förändring i munnen.
Fick ny tid för undersökning om 2 veckor.

De senaste dagarna har det varit 1-2 tråkigheter om dagen. Så i morgon har jag bestämt att det bara ska vara positiva saker som händer runt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0