Lite vila kanske?

Helt slut nu!

Har haft syrran med familj här på mat. Trevligt men det tar lätt slut på orken.;-)
Vi åt lasagne och som vanligt får syrran fixa bechamelsåsen. Hehe..
Blev lite chokladpudding till efterrätt oxå!

Nelly var astrött ikväll och bröt ihop ordentligt innan de hade åkt hem... Jag la henne direkt de hade åkt och hon slocknade på en gång stackaren.

Själv så jobbade jag på... Har gjort en grönsakspaj och en tonfiskpaj som jag nyss tagit ur ugnen.
Malin och Lina är bjuden hit på lunch i morgon!:-)
Blev lite stressigt att få till allt men det går bara man är bestämd!

Kom just på att jag borde fixat till en dressing till pajen oxå... Men jag får väl göra både den och salladen i morgon kanske. Sallad blir ju aldrig bra om man gör den dagen före.

Funderar på att skriva lite i min andra blogg ikväll oxå.. Så kika in på yramammansrecept när ni får tid.;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0