Lite omgjort

Har så mycket tankar om vad jag ska skriva men så när det väl finns tid då har jag glömt allt..

Igår ÄNTLIGEN fixade Tomas så att vi slipper ha en grov svart kabel över hela sovrumsgolvet!
Blev lite om möblering och en del damm, men nu är det gjort!
Jag får dessutom upp min garderobsdörr lite mer nu.;-)

När Tomas äntligen blev klar med "sitt jobb" så åkte vi till Valbo. Vi åt lunch då Ikea och sedan gick vi in på Coop för att shoppa farsdagspresent åt pappa.
Svårt det där tycker jag men jag fick till det! Det bästa av allt var att det blev billigt också.;-)
Nog för att pappa är värd mer men det finns liksom inget han behöver som han inte köper själv...
Han fick en lastbilstidning och verkade ruggigt nöjd!

Tomas stackaren fick ingen present av Nelly men han blev bjuden på lunchen iaf.;-)

I Hamrånge åt jag så jag blev illamående som vanligt... Kyckling i jordnötssås och ris. En stund efter maten kom fikat fram. Tyvärr så orkade jag inte så mycket som jag skulle vilja.;-)
Det bjöds på bullar, kakor med nöt på, nougatrutor, kladdkaka och en god nöttårta med grädde som var smaksatt med kaffe och på den var det färska jordgubbar!


Idag kom Mia på besök, trevligt!
Hon messade och fick först ett nej... Tänkte att jag inte vågade släppa in henne i röran...
Men så kom jag på hur oartig jag var så jag ändrade mig!
Skynda mig att plocka ihop det värsta men ändå var det ju kaos. Fy vad jag skäms!
Måste ta tag i det här problemet, det är ju bara jag som kan göra något åt det... Men det är hemskt att behöva skämmas för sitt hem.:-( Vill ha rustat, städat och fint!

Just det jag har ju påbörjat lite "fix" för att få det bättre oxå!
Idag har jag ställt upp 3 vita korgar på hatthyllan som vi kan förvara våra grejer i. En var blev uppdelningen och Tomas hade mest! Trodde han var den som hade minst "skit" däruppe. Haha!
Det blev faktiskt fint men vad hjälper det när resten ser ut som skit....?

Nu har det ju iaf börjat röras om så det kanske blir nå bättre till slut! Jag hoppas det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0