Kupolen!

Igår var vi (familjen) till Borlänge och shoppade lite på Kupolen!

Vi åkte dit mest för att byta Nellys skor som inte fanns på närmare håll.. Köpte ett par Viking-skor åt henne i september för att jag skulle vara ute i god tid men kom på att det behövdes en storlek större.

Jag har ju en rätt lång shoppinglista åt mig själv och den fylls snarare på än att den minskar.. Men igår då jävlar!
Har kikat efter en riktigt varm och fin vinterjacka länge och då menar jag inte bara i år.;-) Hade satt en maxgräns att den fick kosta max 1500kr men gärna mindre.
Men som det brukar bli så blev det dyrare. Men jag är nöjd ändå tror jag!
En svart ganska vanilg jacka med 50% dun och 50% fjäder. Fryser jag i vinter, ja då är det nog för kallt för att vara ute!;-)

Provade även en svart/vit-randig tröja på Vero men den va inte alls så fin på som den va på galgen. Nån konstig, vidrig puffärm!? Nej, tack inte på mig!

Gick in en snabbis på Skohuset oxå. Jag ska ju ha ett par riktigt varma sköna vinterskor denna vinter.
Men där blev jag inte långvarig... Alldeles för mycket skor och jag visste inte ens vart jag skulle leta... Det var alldeles för mycket folk och skor! Så jag gick där ifrån igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0