Konstig dag

Det mesta har varit roligt  och trevligt idag men ändå så där jobbigt...
Har försökt att planera men det har bara gått åt helvete......
Vi var iaf till Sandviken och lämnade volvon på service i morse. Hann nästan bara innan för dörren hemma så kom bästa mamman på besök! Vi pratade en himla massa och grejade en del under tiden!
Tomas kom hem och åt lunch och då passade jag på att låna hans bil för att hämta Nellan.
Tänk att jag fixat med hemliga rummet idag oxå! Känner mig otroligt duktig! Snart kanske jag törs ha dörren öppen dit när vi har besök.;-)

Nelly och mamma lekte massor. Inte ville hon att mormor skulle åka hem när det blev dags för det!

Vi kikade lite på tv och fixade mat. Tomas kom hem och vi åt.
Sen så hängde jag på syrran till Carina i Hille på Tupperware-party! Supertrevligt och gott fika!

Nelly och Tomas hade hälsat på kusinerna och Patrik.

Nu ska jag försöka planera lite för resten av veckan... Har mycket som jag vill hinna med just denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0