Blogglista

Eftersom att jag är så dålig på att skriva nu så ska jag svara på en blogglista tänkte jag!
Kopiera gärna och svara i din blogg!


Namn: Linda

Ålder: 29

Längd:
1.78

Sko-storlek: 39.

Född: Gävle

Bor: Storvik

Gör just nu:
Klurar på svar till den här listan.;-)


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Ärlig, bra på att lyssna och baka tror jag.;-) 

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Dåligt tålamod, tror inte att jag kan något och har grym beslutsångest.
 


 

Vad är du rädd för: Ormar, spyor och sjukdomar

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Den var svår... Att jag är naturlig kanske?

Det roligaste jobbet du haft/har: Resturangbiträde på Hagsta krog

Har du körkort och egen bil: Japp

När tog du ditt körkort: 2 mars 1999

När grät du senast: Det kommer jag faktiskt inte ihåg

När skrattade du senast: Fick en riktig skrattatack idag när jag berättade om min kollega som skulle ropa ut mat. Så här lät det: Två kyckling och en lever! Hahaha

Vem åkte du bil med sist: Min sambo

Vem åt du mat med sist:  Min sambo och dotter

Vem sov du hos sist: Mamma och pappa tror jag

Vem sov hos dig sist: Mamma

Vad var du rädd för när du var liten: Ormar, sotaren och Hägglundare..

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Florist utan tvekan.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:  Ingen koll alls.. Allt för många iaf....

Värsta smärtan du råkat ut för: Måste vara när jag födde barn men det var oxå den mest underbara smärtan.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min dotters födelse! 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Förbannad har jag blivit ett "par" gånger.;-) Ledsen har jag så klart oxå varit många gånger. När farmor och farfar dog var två gånger jag blev riktigt ledsen. De stod mig väldigt nära.

Har du någonsin sportat: Det kan man ju undra.. Jo då! Jag har spelat bandy, fotboll, ridit och massa mer! För tillfället är jag glad om jag får till en promenad. Har även börjat bugga.

Någon du ser upp till: Såna finns det nog många 

Vad finns alltid i din handväska: Inget särskilt, inte så ofta jag använder den.;-) 

 


Har du varit utomlands någon gång: Ja

Vilken plats var finast: Åland är det jag har färskast i minnet

Största stad/städer du varit i: Aiya napa


  Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej!

Rökt:
Provade med mamma en gång när jag var väldigt liten, det räckte..

Snusat: Ett par gånger.

Druckit: Gissa? Ja så klart..

Har du piercing eller tatuering: Ja, i öronen.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Glad, ha humor och vara "varm i hjärtat"

Finaste komplimang du fått: Sånt här är så svårt.. Jag säger pass...

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja men det har inte varit med flit.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nja

Har du någonsin fejkat en orgasm: Nej, varför skulle jag?

Hur många sex-partners har du haft: Det behåller jag för mig själv...

Har du någonsin gjort något kriminellt: Vad räknas? Det värsta jag gjort är väl att prova toppa bilarna jag haft.. Men det är väl "bara" olagligt skulle jag tro?

Har du snattat: Nej, men en lärare tyckte att jag gjort det en gång på gymnasiet.. Men jag har aldrig fattat varför han tyckte det. Jag hade "tagit" en reklampenna....

 

 

 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet självklart!

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Hund om jag måste välja

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Max

Vin eller Öl: Det vet nog alla som känner mig att det är öl som gäller!

Charter- eller skidsemester: Hur ska jag kunna veta det?

Sverige eller Utlandet: Sverige tror jag.

Sport eller nyheter: Nej tack!

Hockey eller fotboll: Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: ?

Sommar eller vinter: Gillar alla årstider

Vår eller höst: Höst

Flyg eller tåg: Tåg. Eller det beror väl på vart jag ska

Bil eller buss: Bil


Namn: Vendela

Ålder: 17

Längd: 1.72

Sko-storlek: 38.

Född: I lkpg

Bor: Lkpg

Gör just nu: bloggar?


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, ärlig, framåt

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, självisk ibland, känslig 


 

Vad är du rädd för: mörker, getingar, köra bil & åka bil

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: jag är mig själv

Det roligaste jobbet du haft/har: lätt coop, haha. nej men caféet chocolat (prao)

Har du körkort och egen bil: inte än ;)

När tod du ditt körkort: tar det om ett år, förhoppningsvis

När grät du senast: minns faktiskt inte, kan ha varit när london resan blev inställd

När skrattade du senast: när jag kollade igenom bilder på datorn 

Vem åkte du bil med sist: pappa

Vem åt du mat med sist: adam & louise

Vem sov du hos sist: anna

Vem sov hos dig sist: haha anna..................

Vad var du rädd för när du var liten: gå till skolan, satt och grät länge och lät inte pappa gå...

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: kock, nu är jag rädd för att stoppa in pommes i ugnen.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:  don't know. har brutit handen 2 ggr, stukat händer, fötter, fingrar.. fästingbett, lite allt möjligt

Värsta smärtan du råkat ut för: senast när jag klämde fingret i dörrn, fyfan vad ont det gör!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: stunder inom simningen, resor, när ture föddes, nya vänner 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: skitsnack är något som jag absolut inte tål, falska rykten. annars vet jag faktiskt inte. är inte så bra på att bli förbannad, visar det inte för folk. blir mest tjurig

Har du någonsin sportat: simingen, gaaash. tennis och bugg, haha

Någon du ser upp till: Blondinbella under senare tid, hon är cool! 

Vad finns alltid i din handväska: parfym, plånbok, mobil, nycklar, läppbalsam

 


Har du varit utomlands någon gång: ja, turkiet, gran canaria, spanien, italien, danmark,

Vilken plats var finast: Rom helt klart

Största stad/städer du varit i: rom och barcelona


  Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: neej

Rökt: neej

Snusat: Nej.

Druckit: Jaaa

Har du piercing eller tatuering: öronen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: hm, alltså kan inte säga exakt. hårfärg och sånt kvittar, men lite muskler, charmig, kramgo, lite barnslig

Finaste komplimang du fått: att jag är mig själv, det är det jag vill att folk ska se :)

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: inte sårad, mest besviken över

Har du någonsin fejkat en orgasm: öh, nej

Hur många sex-partners har du haft: -

Har du någonsin gjort något kriminellt: moppebilen, haha

Har du snattat: inget grovt, godis I guess

 

 

 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad tror jag, men landet är skönt

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller expressen: afronbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: usch. inget

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Beror på vilket utland men utomlands helst.

Sport eller nyheter: Hmm. Nöjen.

Hockey eller fotboll: fotboll om jag måste välja

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det spelar ingen roll.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Buss


Namn: Vendela

Ålder: 17

Längd: 1.72

Sko-storlek: 38.

Född: I lkpg

Bor: Lkpg

Gör just nu: bloggar?


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, ärlig, framåt

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, självisk ibland, känslig 


 

Vad är du rädd för: mörker, getingar, köra bil & åka bil

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: jag är mig själv

Det roligaste jobbet du haft/har: lätt coop, haha. nej men caféet chocolat (prao)

Har du körkort och egen bil: inte än ;)

När tod du ditt körkort: tar det om ett år, förhoppningsvis

När grät du senast: minns faktiskt inte, kan ha varit när london resan blev inställd

När skrattade du senast: när jag kollade igenom bilder på datorn 

Vem åkte du bil med sist: pappa

Vem åt du mat med sist: adam & louise

Vem sov du hos sist: anna

Vem sov hos dig sist: haha anna..................

Vad var du rädd för när du var liten: gå till skolan, satt och grät länge och lät inte pappa gå...

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: kock, nu är jag rädd för att stoppa in pommes i ugnen.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:  don't know. har brutit handen 2 ggr, stukat händer, fötter, fingrar.. fästingbett, lite allt möjligt

Värsta smärtan du råkat ut för: senast när jag klämde fingret i dörrn, fyfan vad ont det gör!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: stunder inom simningen, resor, när ture föddes, nya vänner 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: skitsnack är något som jag absolut inte tål, falska rykten. annars vet jag faktiskt inte. är inte så bra på att bli förbannad, visar det inte för folk. blir mest tjurig

Har du någonsin sportat: simingen, gaaash. tennis och bugg, haha

Någon du ser upp till: Blondinbella under senare tid, hon är cool! 

Vad finns alltid i din handväska: parfym, plånbok, mobil, nycklar, läppbalsam

 


Har du varit utomlands någon gång: ja, turkiet, gran canaria, spanien, italien, danmark,

Vilken plats var finast: Rom helt klart

Största stad/städer du varit i: rom och barcelona


  Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: neej

Rökt: neej

Snusat: Nej.

Druckit: Jaaa

Har du piercing eller tatuering: öronen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: hm, alltså kan inte säga exakt. hårfärg och sånt kvittar, men lite muskler, charmig, kramgo, lite barnslig

Finaste komplimang du fått: att jag är mig själv, det är det jag vill att folk ska se :)

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: inte sårad, mest besviken över

Har du någonsin fejkat en orgasm: öh, nej

Hur många sex-partners har du haft: -

Har du någonsin gjort något kriminellt: moppebilen, haha

Har du snattat: inget grovt, godis I guess

 

 

 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad tror jag, men landet är skönt

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller expressen: afronbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: usch. inget

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Beror på vilket utland men utomlands helst.

Sport eller nyheter: Hmm. Nöjen.

Hockey eller fotboll: fotboll om jag måste välja

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det spelar ingen roll.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Buss




Namn: Vendela

Ålder: 17

Längd: 1.72

Sko-storlek: 38.

Född: I lkpg

Bor: Lkpg

Gör just nu: bloggar?


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, ärlig, framåt

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, självisk ibland, känslig 


 

Vad är du rädd för: mörker, getingar, köra bil & åka bil

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: jag är mig själv

Det roligaste jobbet du haft/har: lätt coop, haha. nej men caféet chocolat (prao)

Har du körkort och egen bil: inte än ;)

När tod du ditt körkort: tar det om ett år, förhoppningsvis

När grät du senast: minns faktiskt inte, kan ha varit när london resan blev inställd

När skrattade du senast: när jag kollade igenom bilder på datorn 

Vem åkte du bil med sist: pappa

Vem åt du mat med sist: adam & louise

Vem sov du hos sist: anna

Vem sov hos dig sist: haha anna..................

Vad var du rädd för när du var liten: gå till skolan, satt och grät länge och lät inte pappa gå...

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: kock, nu är jag rädd för att stoppa in pommes i ugnen.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:  don't know. har brutit handen 2 ggr, stukat händer, fötter, fingrar.. fästingbett, lite allt möjligt

Värsta smärtan du råkat ut för: senast när jag klämde fingret i dörrn, fyfan vad ont det gör!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: stunder inom simningen, resor, när ture föddes, nya vänner 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: skitsnack är något som jag absolut inte tål, falska rykten. annars vet jag faktiskt inte. är inte så bra på att bli förbannad, visar det inte för folk. blir mest tjurig

Har du någonsin sportat: simingen, gaaash. tennis och bugg, haha

Någon du ser upp till: Blondinbella under senare tid, hon är cool! 

Vad finns alltid i din handväska: parfym, plånbok, mobil, nycklar, läppbalsam

 


Har du varit utomlands någon gång: ja, turkiet, gran canaria, spanien, italien, danmark,

Vilken plats var finast: Rom helt klart

Största stad/städer du varit i: rom och barcelona


  Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: neej

Rökt: neej

Snusat: Nej.

Druckit: Jaaa

Har du piercing eller tatuering: öronen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: hm, alltså kan inte säga exakt. hårfärg och sånt kvittar, men lite muskler, charmig, kramgo, lite barnslig

Finaste komplimang du fått: att jag är mig själv, det är det jag vill att folk ska se :)

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: inte sårad, mest besviken över

Har du någonsin fejkat en orgasm: öh, nej

Hur många sex-partners har du haft: -

Har du någonsin gjort något kriminellt: moppebilen, haha

Har du snattat: inget grovt, godis I guess

 

 

 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad tror jag, men landet är skönt

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller expressen: afronbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: usch. inget

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Beror på vilket utland men utomlands helst.

Sport eller nyheter: Hmm. Nöjen.

Hockey eller fotboll: fotboll om jag måste välja

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det spelar ingen roll.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Buss



Namn: Vendela

Ålder: 17

Längd: 1.72

Sko-storlek: 38.

Född: I lkpg

Bor: Lkpg

Gör just nu: bloggar?


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, ärlig, framåt

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, självisk ibland, känslig 


 

Vad är du rädd för: mörker, getingar, köra bil & åka bil

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: jag är mig själv

Det roligaste jobbet du haft/har: lätt coop, haha. nej men caféet chocolat (prao)

Har du körkort och egen bil: inte än ;)

När tod du ditt körkort: tar det om ett år, förhoppningsvis

När grät du senast: minns faktiskt inte, kan ha varit när london resan blev inställd

När skrattade du senast: när jag kollade igenom bilder på datorn 

Vem åkte du bil med sist: pappa

Vem åt du mat med sist: adam & louise

Vem sov du hos sist: anna

Vem sov hos dig sist: haha anna..................

Vad var du rädd för när du var liten: gå till skolan, satt och grät länge och lät inte pappa gå...

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: kock, nu är jag rädd för att stoppa in pommes i ugnen.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:  don't know. har brutit handen 2 ggr, stukat händer, fötter, fingrar.. fästingbett, lite allt möjligt

Värsta smärtan du råkat ut för: senast när jag klämde fingret i dörrn, fyfan vad ont det gör!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: stunder inom simningen, resor, när ture föddes, nya vänner 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: skitsnack är något som jag absolut inte tål, falska rykten. annars vet jag faktiskt inte. är inte så bra på att bli förbannad, visar det inte för folk. blir mest tjurig

Har du någonsin sportat: simingen, gaaash. tennis och bugg, haha

Någon du ser upp till: Blondinbella under senare tid, hon är cool! 

Vad finns alltid i din handväska: parfym, plånbok, mobil, nycklar, läppbalsam

 


Har du varit utomlands någon gång: ja, turkiet, gran canaria, spanien, italien, danmark,

Vilken plats var finast: Rom helt klart

Största stad/städer du varit i: rom och barcelona


  Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: neej

Rökt: neej

Snusat: Nej.

Druckit: Jaaa

Har du piercing eller tatuering: öronen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: hm, alltså kan inte säga exakt. hårfärg och sånt kvittar, men lite muskler, charmig, kramgo, lite barnslig

Finaste komplimang du fått: att jag är mig själv, det är det jag vill att folk ska se :)

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: inte sårad, mest besviken över

Har du någonsin fejkat en orgasm: öh, nej

Hur många sex-partners har du haft: -

Har du någonsin gjort något kriminellt: moppebilen, haha

Har du snattat: inget grovt, godis I guess

 

 

 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad tror jag, men landet är skönt

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller expressen: afronbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: usch. inget

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Beror på vilket utland men utomlands helst.

Sport eller nyheter: Hmm. Nöjen.

Hockey eller fotboll: fotboll om jag måste välja

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det spelar ingen roll.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Buss


Namn: Vendela

Ålder: 17

Längd: 1.72

Sko-storlek: 38.

Född: I lkpg

Bor: Lkpg

Gör just nu: bloggar?


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, ärlig, framåt

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, självisk ibland, känslig 


 

Vad är du rädd för: mörker, getingar, köra bil & åka bil

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: jag är mig själv

Det roligaste jobbet du haft/har: lätt coop, haha. nej men caféet chocolat (prao)

Har du körkort och egen bil: inte än ;)

När tod du ditt körkort: tar det om ett år, förhoppningsvis

När grät du senast: minns faktiskt inte, kan ha varit när london resan blev inställd

När skrattade du senast: när jag kollade igenom bilder på datorn 

Vem åkte du bil med sist: pappa

Vem åt du mat med sist: adam & louise

Vem sov du hos sist: anna

Vem sov hos dig sist: haha anna..................

Vad var du rädd för när du var liten: gå till skolan, satt och grät länge och lät inte pappa gå...

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: kock, nu är jag rädd för att stoppa in pommes i ugnen.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:  don't know. har brutit handen 2 ggr, stukat händer, fötter, fingrar.. fästingbett, lite allt möjligt

Värsta smärtan du råkat ut för: senast när jag klämde fingret i dörrn, fyfan vad ont det gör!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: stunder inom simningen, resor, när ture föddes, nya vänner 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: skitsnack är något som jag absolut inte tål, falska rykten. annars vet jag faktiskt inte. är inte så bra på att bli förbannad, visar det inte för folk. blir mest tjurig

Har du någonsin sportat: simingen, gaaash. tennis och bugg, haha

Någon du ser upp till: Blondinbella under senare tid, hon är cool! 

Vad finns alltid i din handväska: parfym, plånbok, mobil, nycklar, läppbalsam

 


Har du varit utomlands någon gång: ja, turkiet, gran canaria, spanien, italien, danmark,

Vilken plats var finast: Rom helt klart

Största stad/städer du varit i: rom och barcelona


  Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: neej

Rökt: neej

Snusat: Nej.

Druckit: Jaaa

Har du piercing eller tatuering: öronen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: hm, alltså kan inte säga exakt. hårfärg och sånt kvittar, men lite muskler, charmig, kramgo, lite barnslig

Finaste komplimang du fått: att jag är mig själv, det är det jag vill att folk ska se :)

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: inte sårad, mest besviken över

Har du någonsin fejkat en orgasm: öh, nej

Hur många sex-partners har du haft: -

Har du någonsin gjort något kriminellt: moppebilen, haha

Har du snattat: inget grovt, godis I guess

 

 

 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad tror jag, men landet är skönt

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller expressen: afronbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: usch. inget

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Beror på vilket utland men utomlands helst.

Sport eller nyheter: Hmm. Nöjen.

Hockey eller fotboll: fotboll om jag måste välja

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det spelar ingen roll.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Buss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0