Tack alla som kom!

Blev en riktig invation av folk på mitt me and i-party!:-)
Igår visste jag att det skulle komma 8st men det kom 13!!
Trångt blev det men det gick. Sex gulliga bebisar va också med, alla skötte sig exemplariskt.
Till fika hade jag gjort 2 stycken dumlekladdkakor och en äppelpaj i långpanna. Äppelpajen blev nästan slut men kladdkaka finns det en hel kvar. Kanske nån som vill komma på fika imorgon också!?;-)
Nelly och Tomas var till Maria och Magnus och hälsade på. När de kom hem fick jag en bukett vitsippor av min älskade gullunge!!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Tur att jag inte kom med mina vilddjur då :). Du verkar ha haft fullt hus ändå.

2010-05-06 @ 08:58:50
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag blev lite förvånad över att det var så många som kom! Jag ville ju komma och få kladdis idag men nu är du ju inte hemma... Jag orkade inte med så stor bit igår. Mådde illa av värmen...

Det var någon som skrev så fint i sin status på facebook tidigare om just svettiga sönderkramade vitsippor. Något om att det är kärlek det! Jag blev så glad när jag läste det!

2010-05-06 @ 10:41:45
Postat av: Linda

De hade nog varit lugnt Tessa, de hade troligtvis inte ens kunnat röra på sig.;-)



Syster: Jasså blev du? Hinner väl få dig en bit än.;-) Ja det var gulligt att Nellan kom med "fina" blommor till mamsen!:-)

2010-05-06 @ 13:29:02
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0