Röd dag...

....Brukar innebära tråkig dag....
Men idag blev vi hembjudna till Mia och Thindra på fika!
Barnen lekte och Nelly ville inte åka hem, Thindra hade ju så mycket roliga leksaker! Men hon ville typ inte vara en meter från sin mamma heller.;-)
Innan vi åkte bort hade jag lekt husmor. Tomas hade lite hjälp idag och jag bjöd på köttfärslimpa, potatis, sås och glasstårta. Tror därmed att jag skötte mig som bondmora.;-)
När vi kom hem från Mia var det dags för mat igen men då fick det bli rester som det så vidrigt heter.
Efter maten va Nellan på topphumör!:-)
När Tomas kom hem hängde jag på syrran och Albin sóm fick åka in "akut" till sjukhuset... Han hade skrikit hela dagen idag, helt otröstlig...:-( Men så fort han är med moster är han glad! Så han skrek inge alls faktiskt. En doktor undersökte och allt verkade vara ok efter operationen. De blev hemskickade med lite alvedon. Imorgon ska de in till sjukhuset igen för då ska han få ta bort katetern!
Medan vi var där på neo hann han charma en manlig sköterska oxå!;-)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Är det samma sköterska? som vi hade är han helt underbar med barnen.

2010-05-14 @ 08:28:00
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Det vet jag inte men va hette han då?

2010-05-14 @ 10:59:23
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0