Rabarbsäsongen är här

Efter dagis va Nelly och jag till Sara och Liam på lite lek och bus!
De 2 är så himla go och söt med varann. Igår när de skulle "skiljas" så skulle de kramas och pussas och när Liam är på väg att pussa Nelly vänder hon sig bort och påpekar att han har choklad runt munnen.;-) Hon fick en puss på kinden istället.;-) Jag själv tyckte så länge det bara är choklad så är det väl ok. Haha!
Det jag skulle komma till va att vi fick rabarber av dem idag, så nu har Tomas och jag just avnjutit årets första rabarberpaj!:-)

Och jag har ju lovat lite mera bilder....
Så här kommer det!!!



Mammas recept på rabarber paj och det finns i min receptblogg. Vi åt grädde till som va smaksatt med lite vaniljsocker!



Nelly i lekparken och gunga det är något som hon aldrig tröttnar på tror jag...



Här har vi den blivande mannen!;-)



Sötnosarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0