Nu är det gjort

Vi har fått dommen och jag fick åka bil även hem.
Måste dock fixa en del grejer och åka dit igen....:-(
Det va ju precis som jag trodde.
Måste byta blinkerslampor i bak för de är inte tillräckligt oranga.
En bromsslang är det "hål" i men besiktningsgubben tyckte att båda borde bytas..
Nu till det stora problemet.....
Bilen blinkar ute men inte inne.:-( Jag trodde att han missade det. (Hade ganska hög musik på så han inte skulle höra att det va tyst när han blinkade)
Men när han tog en provtur så upptäckte han felet.
Sen är det ju startmotorn... Har ju varit dålig ett bra tag...
Rätt pinsamt att bilem starta på fjärde försöket när jag skulle köra in i porten. När gubben skulle starta va det samma sak.. Han påpekade att startmotorn borde bytas men det har ju inget med besiktningen att göra iaf.
I höstas sa jag till Tomas att jag ville sälja bilen men det ville inte han. Tror ni jag ångrar att jag inte stog på mig!? Nu är det bara till att langa upp tusenlapparna och sen åka vidare....

Kommentarer
Postat av: Tessa

JA ja du fick iaf åka bil hem igen. Synd att den inte gick igenom. Ja tänk om dessa karlar kunde lyssna på oss ibland, du skulle såna här saker undvikas.

2010-05-30 @ 07:38:28
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men jag tror jag ska börja med tvärtemotspråket som funkar på Nelly. Ska säga till Tomas: Du får ABSOLUT inte köpa en ny startmotor och byta den!!

2010-05-30 @ 09:52:49
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0