Morsdag

Började lite konstigt men slutade bra!
Jag fick en tidning som heter hembakt och strumpor som det står mamma är bäst på av Nelly!
Tror ju att Nelly är lite för liten för att förstå det här med mammá och pappas dag..;-)
Vi va även till Hamrånge där det som vanligt bjuds på massa fika och mat.
Gott men jag äter ju så jag blir alldeles stinn....
När vi satt och skulle äta middag så satt inte Nelly i sin stol... Som hon krånglar är det konstigt det inte hänt förr, stolen välte och hon blev jätteledsen. Tror inte att hon gjorde sig speciellt illa men hon blev ju skärrad så klart.
Grina ett bra tag men så hade hon inte sovit nån middag heller så humöret började väl att tryta...
Annars tror jag att hon hade superskoj hos mormor och morfar! Vi tittade även in i lekstugan och gud va hon tycker den är skoj redan nu!

Jag följde med pappa till farmors grav.
Wilma ville oxå med och hade minst 100 frågor om allt... Jobbigt att svara men det gick rätt bra trots allt..
Pappa hade en bukett med köpta blommor och jag satte dit liljekonvaljer som jag fått hjälp av Wilma att plocka.
Jag hoppas att farmor och farfar på nåt sätt vet hur mycket jag saknar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0