"Jag tycker att det är roligt att röra min kropp i takt med musik"

Igår va ju både Tomas och jag på varsitt möte och missade bonde söker fru.
Men Tomas spelade in på VHS:EN!;-) Så ikväll har vi tittat på det!
Shit va jag tyckte det va roligt när han som jag tror heter Magnus flög av hästen. Såg ju bara så kul ut, hästen står helt stilla när han håller på med sina uppsittningsförsök men sen när han väl kommer upp ja då blev det fart på hästen minsann!:-)
Gillade oxå kommentaren som jag satt som rubrik! Haha!

Jag tyckte det va några roliga med men jag störde mig bra på upplägget. Känns så fruktansvärt arrangerat och det är det väl självklart oxå men iaf..

Tomas hade en skön kommentar han oxå.;-)
Vi pratade om när programmet spelades in varpå jag undrade om det va från i höstas men konstaterade sen att de släppte ju ut kor på bete. Då säger Tomas.. Håll i er... Det är ju inte säkert att det varit än! Jag skratta så jag höll på dog! Nä visst de spelar nog in innan de hänt liksom. Hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha! En typisk Tomas-kommentar! Och så brukar det låta på honom att han faktiskt tror att det är så.

2010-05-05 @ 10:35:06
Postat av: Linda

Den här gången var det nog inte med mening han sa så..;-) Tror att han va lite trött.. Hehe

2010-05-05 @ 22:38:11
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0