Viken

Idag har jag äntligen tagit tag i att städa kylen!
Så nu har jag varit och handlat massa och nu är den då uppfylld igen!
Känns så skönt att ha nåt att äta hemma faktiskt.;-)
Syrran hängde på och så Albin så klart!
Tessa med barn kom efter, hann inte vara med så mycket de efteraom att vi lära hem och hämta barn på dagis.
Vi va på konkursutförsäljning på leksaksaffären, men de va inte mycket att hurra för. Jag köpte en pixibok för 6kr åt Nellan.
Sen var vi på Kapp Ahl som har VIP-dag idag!
Där blev det dyrare trots 30% rabatt. Köpte vatten/vind-kläder åt Nelly och en mössa som passar till. Blev även en gullig liten tröja. 578kr så det va väl inte så farligt egentligen.;-)
Så efter lunch på Jensa´s blev det matinköp på Maxi Ica. Vi blev så sena att jag fick be Tomas att hämta Nellan och som tur va så blev det ingen protest!;-)
Nu har jag varit hemma ett bra tag men ingen Nella och Tomas har dykt upp än... Trots att de ringde och kolla om jag var hemma.
Väntar och väntar.... Hade ju hunnit baka en banankaka som jag hade tänkt.
När de kommer blir det nog lite promenad m det inte blir för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0