Usch-dag

Idag är det en sån där jobbig dag som jag har ibland.. Allt känns jobbigt och jag är så uttråkad...
Känner mig så värdelös såna här dagar. Längtar efter ett jobb och lite förändring i mitt liv just idag.
Syrran och de tre yngre barnen har varit här så Nellan har haft skoj iaf!
Mindre skoj va att vi blev väckt av Tomas snoozningar imorse vid 5.30.....:-(
Nu väntar jag på Rosita för vi ska gå till Storvik och fika på det nya cafét som öppnade i måndags!
Senare på eftermiddagen/kvällen ska vi åka och kika i Kungsgården på klädbytardag. Hoppas på nå fynd men jag är väl för kinkig för att köpa begagnade kläder. Tycker det är lite äckligt att köpa när jag inte vet vem som haft kläderna innan. Det ska vi riktigt fräscht och billigt om jag ska slå till!;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det märktes att du inte hade någon bra dag... Men när det hände så mycket på en och samma dag borde det väl inte varit så hemskt i alla fall?!

2010-03-27 @ 08:18:13
Postat av: Linda

Synd att det märktes...

Nä det borde verkligen ha varit en bra dag! Undrar när jag ska bli normal och uppskatta det roliga för vad de är? Kanske när jag får ett jobb? Men hoppas innan!

2010-03-27 @ 08:32:19
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0