Tomt i huset

Ja inte på grejer och annat skit förstås....;-)
Men det är lite tyst och tomt utan min lilla solstråle!
Ska försöka göra massa "måsten" nu när hon är borta och jag inte kom på nå bra nöje som passade att göra idag.

Natten för mig innebar att bli väckt 2 gånger och utträngd på sängkanten så jag fick kliva upp eftersom att jag fick så ont i ryggen.
Nelly hon hade sovit från strax efter 20 till ca 6.30 hos mormor och morfar så henne verkar det inte gå nån nöd på!
De vill behålla henne en natt till men jag funderar på om det är dumt att det blir så länge första gången?
Tomas han tycker att vi hade ju bara bestämt en natt och att hon verkligen borde komma hem idag.
Kommer ju troligtvis bli fler gånger framöver i alla fall nu när vi vet att det gått bra!

Jag har kommit på massa roliga saker jag vill göra! Undrar om det är vårsolen som hjälper till?
Jag vill gå på spa. (Emmy och jag har planer på detta men vet inte riktigt när det blir)
Vill rida men får nog vänta tills att det passar "hästägarna" oxå.
Vill gå på Jill Johnson i konserthuset i april.
Vill baka massa gott men innan de vill jag ha ett fint, rent och organiserat hem.
Jag skulle oxå vilja åka bort! Typ till fjällen eller en helg till Stockholm eller liknande.

Kommentarer
Postat av: ullis

Gu det låter toppenbra det Linda för det finns så himla mycket roligt som man kan göra, bara man kommer på vad man vill göra. Man ska försöka göra allt man kan & trivs med, få en harmonisk vardag. Konserter är kuligt, fråga Peter om ni får låna deras stuga gratis/billigt tex... : D Rid hos dina kompisar osv. Weekendresa till Stockholm är åxå underbart på våren. Äta frukostbuffé gå på musikal/konsert osv. Kram

2010-03-14 @ 15:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0