Rolig dag

Efter viss tvekan hängde jag på syrran och Anso till Valbo. Bytte en mössa åt Nelly annars var jag mest bara sällskap/"barnvakt."
Vi åt lunch på café madame 72 kr, tycker det är dyrt för en sallad jag... Men det är ju riktigt gott också!

När vi var på väg hemåt började jag kolla upp vad som skulle ske på eftermiddagen. Vi hade lite olika grejer på gång. Anna och jag hade pratat lite om en ev promenad idag och Karin och jag hade pratat om att de kanske skulle komma på besök.
Karin kom inge men en promenad med Anna blev det efter lite "övertalan" gick vi till Mercurius och fikade.

Jag gjorde sen kvällsmat under viss panik... Nelly skulle antingen bäras eller göra allt hon inte fick plus skrika....
Tillslut så hade vi iaf mat på bordet!
Såna här gånger känner jag mig lyckad, att jag trots allt fixade det!:-)

Nu är Tomas och Nelly hos Anders och Anso och hälsar på, själv håller jag på eldar/internetar och ska nu ta mig en skön dusch!

Kommentarer
Postat av: Hella

Här är det kaos varje dag före maten är det alltid en som gallskriker, verkar bli trött av dagis. Det blir en kamp med det mesta. Kram

2010-03-18 @ 19:59:03
URL: http://www.metrobloggen.se/heella
Postat av: Linda

Då vet du vad jag pratar om då...

Man går och guvar sig för det här långt innan de är dags.

Kram

2010-03-18 @ 20:40:42
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0